VELIKA POBOŽIČNA RAZPRODAJA - popusti do 85% 🤩

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju Wocht s.r.o., Pribinova 923/25, Bošany 956 18, Slovaška sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).

Kupec mora prejeto blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na naš kontaktni e-naslov: info@svetdreves.si.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Povratni naslov:

Expandeco – svetdreves.si
A. Pušaver – EXPANDECO – SVET DREVES
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko
Slovenija

Pri nekaterih izdelkih ni pravice do odstopa od pogodbe. Več informacij o tem najdete v naših Splošnih pogojih poslovanja.

Postopek vračila Blaga

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati in izpolnjuje pogoje vrnitve ali menjave, kateri so opredeljeni v sklopu pravice do odstopa od nakupa, vračilo Blaga zapakirajte v paket. Paket ustrezno zalepite. O vračilu/menjavi nas v zakonsko določenem roku obvestite na e-mail: info@svetdreves.si. Artikel vrnete na naš naslov: Šarhova ulica 35, 2331 Pragersko.

Jamčevalni zahtevki:

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, ker popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na navedeno lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Pravice iz naslova jamčevalnih zahtevkov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Več informacij o vračilih najdete v naših Splošnih pogojih poslovanja.


OPOZORILO: Paket brez priloženega odstopa od pogodbe na daljavo  ne prijavimo kot reklamacijo in nismo dolžni najti razlog za vračilo paketa !!!


Odstop od pogodbe napišite previdno in čitljivo. Če je mogoče, ga izpolnite na računalniku.


Če niste prepričani, ali je blago res poškodovano, nam pišite na info@svetdreves.si ali pokličite na telefonsko številko +38618284903 ​​in z veseljem vam bomo svetovali.


Dokumenti za prenos:

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo

Navodila o uveljavljanju pravic kupcev


Ali višina ni primerna za vas in jo želite zamenjati za drugo?

Blago v prvotnem stanju je mogoče zamenjati v 14 dneh po prejemu blaga. V tem primeru ravnajte na naslednji način. Na e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila, ki ste ga prejeli od nas po ustvarjanju naročila, nam napišite, za katero velikost želite spremeniti prvotno velikost. Če tega e-poštnega sporočila nimate, nam napišite na info@svetdreves.si. Napisati nam morate ime, priimek, naslov, telefonsko številko, številko naročila in želeno višino.


Manjkala je v paketu noga za umetno stojalo?

V tem primeru nam preprosto napišite na info@svetdreves.si številko vašega naročila skupaj z vašim imenom, priimkom, naslovom in telefonsko številko in poslali vam bomo rezervno nogo.

OPOZORILO: Kupec mora paket preveriti takoj po prejemu. Upravičenost do nadomestnega stojala je mogoča le prvih 14 dni od prejema blaga. Po tem času pritožba ni upravičena in velja za špekulativno.


Glede na pogoje poslovanja prodajalec ne odgovarja za napake, ki jih povzroča predvsem naslednja uporaba: mehanske poškodbe, neizogiben dogodek (naravna nesreča, nepravilno ravnanje), v nasprotju z navodili za uporabo in običajno uporabo, v posebnih primerih, če izhaja iz narave zadeve in nepooblaščeno posredovanje., vključno z uporabnikom, ali drugo nestrokovno posredovanje, uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo njihovi vlažnosti, kemični in mehanski vplivi naravnega okolja blaga, zanemarjanje nege in vzdrževanja blaga, škoda na blagu zaradi prevelike obremenitve, uporaba blaga v nasprotju s pogoji iz dokumentacije, splošnimi načeli, tehničnimi standardi ali varnostnimi predpisi ali druga kršitev garancije.