Pogosta vprašanja

DOSTAVA

V koliko dneh bo drevo prejel?

Drevo je običajno dostavljeno v 5 delovnih dneh od potrditve naročila. Na dan dostave boste od kurirske službe prejeli SMS sporočilo, v katerem bo določen čas dostave. Kurir vas bo ob določenem času poklical po telefonu.

Kaj pa, če mi dan ali naslov dostave drevesa ne ustreza ?

V tem primeru lahko pokličete številko, s katere so vam poslali besedilno sporočilo po telefonu, ali številko kurirske družbe in se dogovorite za drug datum ali naslov dostave.

Kako je božično dreveso pakirano?

Vsa božična drevesa so zapakirana v kartonske škatle, v katerih bodo dostavljena tudi vam.


PLAČILO

Lahko plačam dreveso tudi ob prejemu blaga (po povzetju)?

Seveda. Pri naročilu blaga imate na voljo dve možnosti: spletno plačilo ali plačilo po povzetju (ob dostavi, ko blago prevzamete).

Kurirju je mogoče plačati s kartico ob prejemu blaga s plačilom po povzetju?

Ne.

Ali je mogoče spletno plačilo s kartico?

Ja, pri nas je možno spletno plačevanje s kartico z uporabo plačilnega prehoda besteron. Ponuja široko paleto gumbov za plačilo (VISA, MASTERCARD)


NAROČILO

Kako lahko preverim, ale je bilo naročilo uspešno oddano?

Po oddaji naročila boste v nekaj minutah vedno prejeli samodejno e-sporočilo o prejemu naročila. Če takšnega e-poštnega sporočila niste prejeli, je možno, da ste vnesli napačen e-poštni naslov ali da je prišlo do napake v sistemu. Če niste prepričani, ali ste uspešno ustvarili naročilo, lahko pokličete našo telefonsko številko:+38628280367 ali nam napišete na naš e-naslov info@svetdreves.si.

Kdaj bomo božično drevo odposlali?

Drevo vedno pošiljamo v 24 urah po prejemu naročila. Po zapakiranju in pripravi za kurirsko podjetje se kupcu pošlje e-sporočilo o pošiljanju blaga.

Do kdaj je mogoče pred božičem naročiti božično drevo?

Zadnji dan, ko je mogoče naročiti božično drevo, je 12.12. 2021 do 23.59, saj kurirske družbe v tem obdobju ne morejo obvladati naleta paketov in skrbimo, da vam drevo dostavijo do božiča.

Kaj naj storim, če želim spremeniti naročilo?

V tem primeru nas kontaktirajte na naš e-naslov info@svetdreves.si ali na telefonsko številko +38628280367.


DODATKI

Ali je stojalo tudi vljučeno v paket?

Ja, stojalo je vključeno v paket vsakega božičnega drevesa.

Ali bom prejel drevo s kovinskim ali umetnim stojalom?

Pod vsako vrsto drevesa najdete specifikacijo izdelka, ki vsebuje tudi vrsto stojala. Umetno stojalo je običajno del embalaže klasičnih božičnih dreves, 3D stojalo pa je običajno priloženo 3D drevesom.

Ali je mogoče umetno stojalo zamenjati s kovinskim?

Stojala ni mogoče zamenjati, lahko pa v naši spletni trgovini kupite ločeno stojalo za drevo.


SPECIFIKACIJE DREVA

Iz koliko delov je drevo sestavljeno?

Velikoksti 300cm in 450cm sta sestavljena iz 4 delov.

Velikosti 270cm, 220cm, 210cm in 180cm so sestavljeni iz 3 delov.

Velikosti 150 cm in 120cm sta sestavljena z enega dela.

Koliko meri špic drevesa?

Špic drevesa meri približno 20 cm za vsako velikost klasičnih dreves. Pri 3D drevesih je dolžina špica med 10 in 15 cm. To dejstvo je treba upoštevati tudi pri izbiri primerne velikosti drevesa.

Ali je višina drevesa že izračunana s stojalom?

Ja, največja višina drevesa se meri od tal, skupaj s stojalom, do samega konca drevesa.

Kaj je 3D drevo? Kakšna je razlika med 3D drevesom in klasičnim drevesom?

Umetna 3D božična drevesa imajo vejice iz PE (polietilenskih) materialov, ki so ulite, da ustvarijo popolne tridimenzionalne vejice. Klasična božična drevesa so narejena iz PVC (polivinilkloridne) folije, iglice pa so ravne kot papir. Če potrebujete nasvet glede izbire božičnega drevesa, imamo za vas natančen postopek, ki ga najdete TUKAJ.

Zakaj so 3D božična drevesa odebeljena s klasičnimi PVC iglami?

Drevesa zgostijo s PVC iglami predvsem zaradi dostopne cene za kupca. Tako imenovana FULL 3D drevesa imajo 100% izrabljenih 3D vejic, zahvaljujoč temu se njihova cena povzpne na dvakratno ceno 3D dreves.

Ali je pri 3D drevesah vidno klasične igle, ki so uporabljene za zgoščevanje dreva?

Igle iz PVC na prvi pogled niso vidne. Pri nakupu drevesa je treba upoštevati tudi, da boste drevo okrasili, zaradi česar bodo klasične igle iz PVC-ja popolnoma zakamuflirane.


PRITOŽBA

Ali je za drevo tudi garancija?

Ja, za vse naše drevesa ponujamo 2-4 letno garancijo.

V koliko dneh blago lahko vrnem brez navedbe razloga?

Blago lahko vrnete nazaj brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema pošiljke.

Kako lahko postopam pri reklamaciji blaga?

Če želite blago vrniti, morate sporočiti odstop od pogodbe na daljavo, ga skupaj s blagom spakirati v škatlo in poslati na naš naslov. Vse potrebne informacije, kot tudi odstop od pogodbe na daljavo, najdete na naši spletni strani v sekciji PRITOŽBE.

OPOZORILO: Prejeto blago brez pisnega odstopa od pogodbe nismo dolžni obdelovati. Zato stranke prosimo, da pri pritožbi postopajo dosledno.

Kaj pa, če mi višina drevesa ne ustreza? Ali je mogoče drevo zamenjati za višje / nižje?

Seveda. V tem primeru nam napišite na elektronski naslov, iz katerega ste prejeli potrdilo vašega naročila. V e-poštno sporočilo nam napišite, za katero velikost želite zamenjati svoje drevo.

Po razpakiranju drevesa sem ugotovil, da mi manjka ena noga s stojala. Kako naj postopam v takem primeru?

V tem primeru nam o svoji težavi napišite na elektronski naslov, iz katerega ste prejeli potrdilo vašega naročila, mi vam pa bomo naslednji dan po kurirju poslali rezervno nogo.

VSE POTREBNE INFORMACIJE, KI SE NANAŠAJO NA PRITOŽBO BOSTE LAHKO NAŠLI V SEKCIJI PRITOŽBE.


 

 

 

 

 


PRIPRAVA IN LOKACIJA DREVESA

Kako pravilno pripravim drevo?

V primeru, da ne veste, kako pravilno pripraviti svoje drevo, smo pripravili natančen postopek razstavljanja drevesa, ki ga najdete TUKAJ.

Vendar drevesa na sploh ne priporočamo postavljati v neposredni bližini kamina ali drugega vira toplote!!!


V primeru, da niste našli odgovora na vaše vprašanja v prejšnjem besedilu »Pogosta vprašanja«, nam napišite svoj komentar ali vprašanje in z veseljem bomo odgovorili nanj. HVALA VAM