Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Svet Dreves, ki je dostopna na povezavi svetdreves.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja WOCHT EU s.r.o. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Informacija o ponudniku in kontaktni podatki
Ponudnik: WOCHT EU s.r.o.
Sedež ponudnika: SNP 138/37, Bošany 956 18, Slovaška, IČO: 56528736
Poštni naslov: Expandeco – svetdreves.si, A. Pušaver – EXPANDECO – SVET DREVES, Šarhova ulica 35, 2331 Pragersko, Slovenija
E-mail: info@svetdreves.si
Spletna stran: svetdreves.si
Dostopnost informacji
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z 43.b členom ZVPot-UPB2 vselej zagotovil naslednje informacije:
• Ime in sedež podjetja.
• Kontaktne podatke, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, kontaktni telefon).
• Bistvene značilnosti blaga.
• Nedvoumno določene cene blaga
• Časovno veljavnost ponudbe.
• Pogoje dostave oziroma morebitne stroške dostave.
• Načine plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve.
• Pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom ZVPot-UPB2, vključno z opisom postopka ob pritožbi.
Pogodba – naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in prejme elektronsko sporočilo o nakupu. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Cene objavljene v času naročila veljajo tako za kupca, kot tudi za ponudnika. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja WOCHT EU s.r.o., SNP 138/37, Bošany 956 18, Slovaška oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@svetdreves.si oziroma. Kopijo pogodbe (naročila) kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.
Postopek nakupa
Spletno naročanje poteka preko interneta in je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročanje poteka v slovenskem jeziku saj je spletna stran objavljena v slovenskem jeziku. Naročanje v spletni trgovini je popolnoma varno in dokaj enostavno.
Nakupa v spletni trgovini svetdreves.si kupec izvede v nekaj enostavnih korakih kjer izbere izdelek oz. izdelke, jih doda v košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.
Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Cene izdelkov
Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo objavljene cene tako za kupca, kot tudi za podjetje. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.
Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je SPS. Rok dobave izdelkov je praviloma od 4 do 6 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Če je rok dobave izdelka drugačen kot navedeno v teh Splošnih pogojih poslovanja, je to posebej navedeno pri posameznem izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Ponudnik ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvaja.
V kolikor kupec naročila ne prejme v navedenem času, nas naj o tem obvesti na naslov info@svetdreves.si.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na račun družbe WOCHT EU s.r.o.
- Apple Pay/Google Pay
- z uporabo plačilne ali kreditnih kartic (Visa, Mastercard)
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju WOCHT EU s.r.o., SNP 138/37, Bošany 956 18, Slovaška sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Kupec mora prejeto blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na kontaktni e-naslov: info@svetdreves.si.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Povratni naslov:
Expandeco – svetdreves.si
A. Pušaver – EXPANDECO – SVET DREVES
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko
Slovenija
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ki ga določa 43. člen ZVPot :
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni,
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij,
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva,
- sklenjenih na javnih dražbah,
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe,
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku,
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Postopek vračila Blaga
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati in izpolnjuje pogoje vrnitve ali menjave, kateri so opredeljeni v sklopu pravice do odstopa od nakupa, vračilo Blaga zapakirajte v paket. Paket ustrezno zalepite. O vračilu/menjavi nas v zakonsko določenem roku obvestite na e-mail: info@svetdreves.si. Artikel vrnete na naš naslov: Šarhova ulica 35, 2331 Pragersko.
Uveljavljanje pravic v primeru neskladnosti blaga
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje subjektivne in zahteve za skladnost blaga, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve):
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti,
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja subjektivnih zahtev mora blago tudi (objektivne zahteve):
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu z zahtevami o skladnosti, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Kupec, ki je potrošnik, lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora o morebitni neskladnosti skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti ponudnika na info@svetdreves.si, po pošti na naslov WOCHT EU s.r.o., SNP 138/37, Bošany 956 18, Slovaška, in ponudniku omogočiti pregled artikla, ki naj bi bil neskladen. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Jamčevalni zahtevki:
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Takšne okoliščine so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, ker popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin,
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost,
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na navedeno lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja zakonsko predviden razlog za odstop od prodajne pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Pravice iz naslova jamčevalnih zahtevkov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Mnenja
Ob prikazovanju mnenj potrošnikov prodajalec preverja ocene storitev in izdelkov ter je implementiral ustrezne rešitve za oceno njihove pristnosti. Ko je mnenje oddano, ga pregleda zaposleni v trgovini. Če obstaja dvom o pristnosti mnenja, se ta razreši na podlagi priloženih dokazil o nakupu za zadevno storitev. Če se ugotovi, da podatki v mnenju in informacije, pridobljene med preverjanjem, ne morejo biti povezani z naročilom, na katerega se mnenje nanaša, bo mnenje odstranjeno.
Objavljamo vsa mnenja (pozitivna in negativna) ter ne posegamo v njihovo vsebino niti ne nudimo dodatnih ugodnosti v zvezi z oddajo ali umikom mnenja.
Iz zgoraj navedenih razlogov lahko zagotovimo, da so mnenja na spletni strani trgovine preverjena in pristna ter odražajo resnične izkušnje nakupovanja.
Mnenja o trgovini lahko pustite tudi na spletnih straneh drugih subjektov. Za taka mnenja veljajo pravila, ki jih ta subjekta uporabljajo za oceno verodostojnosti in pristnosti mnenj. Z naše strani si vedno prizadevamo, da so mnenja o trgovini zanesljiva in pristna.
DSA
Ne smete objavljati nobene vsebine, ki predstavlja nezakonito vsebino v skladu z Zakonom o digitalnih storitvah (DSA) ali je nezakonita iz katerega koli drugega razloga.
Lahko pregledamo vsebine in odstranimo tiste, ki so nezakonite. Uporabnik ima pravico do pritožbe glede odločitev o odstranitvi vsebine.
Kršitev lahko prijavite, na primer, preko elektronske pošte na info@svetdreves.si.
Kodeks Ravnanja
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev, ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
Kupec, ki je potrošnik, lahko morebitne pritožbe ponudniku posreduje tudi preko platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Če spora ne bo mogoče rešiti sporazumno, je za odločitev o sporu pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče po določbah Zakon o pravdnem postopku.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi kupčeve uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani Svet Dreves je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Ponudnik se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci / uporabniki lahko kadarkoli opozorijo ponudnika na morebitne napake.
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (na primer izpad medmrežja).
Uporaba prava in spremembe pogojev poslovanja
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Za primeren način obveščanja se šteje objava na spletni strani svetdreves.si. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 14-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Ti pogoji začnejo veljati 22.1.2025